NS lanceert nieuwe campagne



Gepost op: 17:26 22-08-2011
Na de C1000 wil nu ook de NS gebruikmaken van het populaire zangduo Nick & Simon. Zij spelen de hoofdrol in de nieuwe marketingcampagne van de Nationale Spoorwegen.

De NS introduceert met deze campagne één van de zes nieuwe voordeelabonnementen. Deze eerste commercial met het bekende zangduo gaat over Weekend Vrij, een nieuw abonnement waarmee je voor 40 euro per maand vrij kunt reizen in het weekend. Nick & Simon zijn niet voor niets in de arm genomen door de NS. Marketingtechnisch is dit natuurlijk wel een stunt om populariteit te winnen.

De NS denkt dat dit nieuwe abonnementstype in de smaak zal vallen bij concertgangers, maar dus ook voor concertgevers zoals Nick en Simon die in de commercial niet worden herkend door de conducteur.
Voorafgaand aan deze campagne vonden deze zomer al enkele klein optredens plaats op de verschillende stations van de NS.

De campagne wordt gelanceerd op de dag dat het gerucht ging dat Nick & Simon uit elkaar zouden gaan. Dit bleek niet het geval, zij hebben wel eenmalig ieder een single opgenomen met respectievelijk Paul de Munnik en Thomas Acda.

Klik hier voor de commercial.

Bron: www.adformatie.nl



Related links


related

NS lanceert nieuwe campagne



Gepost op: 17:26 22-08-2011
Na de C1000 wil nu ook de NS gebruikmaken van het populaire zangduo Nick & Simon. Zij spelen de hoofdrol in de nieuwe marketingcampagne van de Nationale Spoorwegen.

De NS introduceert met deze campagne één van de zes nieuwe voordeelabonnementen. Deze eerste commercial met het bekende zangduo gaat over Weekend Vrij, een nieuw abonnement waarmee je voor 40 euro per maand vrij kunt reizen in het weekend. Nick & Simon zijn niet voor niets in de arm genomen door de NS. Marketingtechnisch is dit natuurlijk wel een stunt om populariteit te winnen.

De NS denkt dat dit nieuwe abonnementstype in de smaak zal vallen bij concertgangers, maar dus ook voor concertgevers zoals Nick en Simon die in de commercial niet worden herkend door de conducteur.
Voorafgaand aan deze campagne vonden deze zomer al enkele klein optredens plaats op de verschillende stations van de NS.

De campagne wordt gelanceerd op de dag dat het gerucht ging dat Nick & Simon uit elkaar zouden gaan. Dit bleek niet het geval, zij hebben wel eenmalig ieder een single opgenomen met respectievelijk Paul de Munnik en Thomas Acda.

Klik hier voor de commercial.

Bron: www.adformatie.nl



Related links


related
© Copyright by SynerMediaGroep 2014 | info@synermediagroep.nl | 050 210 28 10