Google adwords bureau

Voor wie is een Adwords-campagne geschikt?
Het klinkt flauw, maar eigenlijk voor iedereen en zowel business-to-consumer (B2C) als business-to-business (B2B). Omdat het een vorm is van pull-marketing worden je advertenties alleen maar vertoond wanneer dit relevant is (tenminste, als de campagne goed is ingericht). Bovendien staat je website een stuk hoger in Google dan de meeste andere resultaten en betaal je per klik naar je website, en dat is een mooi eerste resultaat.

Bij die klik stoppen wij echter niet. Wij focussen op resultaat! Dat kan een verkoop, een lead of meer naamsbekendheid zijn. Het is ons werk als Google Adwords specialist om dit resultaat te behalen. We zorgen ervoor dat de inzet van Adwords het voor jou dubbel en dwars waard is. Oftewel: dat je heel veel meer geld terugverdiend dan wat je er totaal in investeert.

Zo werkt een Google AdWords Bureau

Google AdWords laat advertenties van uw bedrijf zien wanneer mensen zoeken in de zoekmachine van Google naar producten en/of diensten die u wilt verkopen. Deze mensen die behoren tot de juiste doelgroep en worden na het klikken op de advertenties naar uw site gebracht. U kunt direct beginnen met het genereren van online verkopen.

Direct resultaat met Google AdWords
AdWords uitbesteden aan Google partner OOSEOO betekent dat u alle beginnersfouten overslaat en direct kan focussen op ROI van het verhogen van conversies.

Google AdWords optimaliseren
Google AdWords wordt steeds complexer door meer functionaliteiten die elkaar in rap tempo opvolgen. Denk bijvoorbeeld aan Google Shopping, (Dynamische) remarketing en RSLA. De gedreven specialisten van OOSEOO zorgen ervoor dat u het maximale uit uw Google AdWords campagnes haalt.

aandachtspunten wanneer u Google adwords uitbesteden wilt

Bureauselectie: Nederland telt een groot aantal bureaus op het gebied van Google AdWords beheer. Wat is nu hét bureau om mijn Google AdWordscampagne aan uit te besteden? Waarom wijken de prijzen en tarieven zo af? Hoe voorkom ik dat ik geen appels met peren ga vergelijken? Neem de volgende tips ter harte bij een bureauselectie:

– Welke referenties heeft het betreffende bureau? (Vraag om contactpersonen en neem contact op)
– Is het bureau Google gecertificeerd? (Google AdWords Certified)
– Vraag altijd om een quickscan van uw huidige Google AdWordsaccount en beoordeel op basis van de verbeterpunten met welk bureau u in zee wilt gaan. 90% van de quickscans die wij als syner media groep verzorgen brengen kritische verbeterpunten op. Verbeterpunten die –na verbetering-zullen leiden tot méér rendement.
– Wat is de prestatie van het bureau volgens Google? Eén van de belangrijkste ontwikkelingen van Google is dat zij enerzijds de markt transparanter willen maken en anderzijds de kwaliteit van de bureaus willen waarborgen. De zogeheten ‘prestatie-index’ is een rapportcijfer dat Google toekent aan de bureaus over de manier hoe zij omgaan met de Google Adwordscampagnes.

Google adwords bureau
4.75 (95%) 4 votes
It's only fair to share...Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0