Google Adwords Sea Specialist

Google AdWords specialist

Google AdWords specialist nodig? Internetbureau Google Adwords Sea Specialist is Google AdWords Certified Partner met individuele kwalificaties voor Search Advertising en Display Advertising. Haal het maximale uit uw Google AdWords advertentie Google Adwords Sea Specialist

Google AdWords Certified Partner

google adwords specialist
google adwords specialist die over jaren ervaring beschikt!

Het Google AdWords Certified Partner certificaat is een wereldwijd erkend bewijs van goedkeuring die kennis van de nieuwste AdWords-hulpprogramma’s en beste praktijktechnieken aantoont en een bedrijf in staat stelt AdWords-campagnes op effectieve wijze te beheren.

Individuele kwalificaties

De Google AdWords specialist binnen Google Adwords Sea Specialist, hij is Google AdWords Individual Qualified op het gebied van Search Advertising, ofwel zoekmachine adverteren, en Display Advertising, ofwel weergave adverteren in het Google Display Netwerk (waaronder Youtube).

Bekijk de Google AdWords Certified Partner vermelding van Google Adwords Sea Specialist in de online Google directory met Certified Partners.

5 manieren om je Adwords specialist te controleren

Adwords is hot. De marketing budgetten slinken en adverteren in de “oude” media kost kapitalen terwijl je met Adwords zelf kunt bepalen hoeveel je uitgeeft en ook nog eens kunt zien hoeveel het oplevert. Alleen is Adwords lastig en wordt het dus vaak uitbesteed aan een specialist. Maar hoe weet je nou of je specialist ook echt wat voor je doet? Het gevaar zit hem in de ondoorzichtigheid van Adwords. Hierdoor moet een marketing manager veel tijd stoppen in het analyseren van de data die vaak in overvloed aanwezig is. Het is dus zaak om snel op concrete punten te kunnen controleren of de partij die je ingeschakeld hebt, ook daadwerkelijk een toegevoegde waarde heeft.

Google Adwords Sea Specialist : adverteer rendabel met AdWords

Google AdWords biedt fantastische mogelijkheden om meer omzet of leads te genereren. Laat mij je helpen om je kansen voor AdWords optimaal te benutten.

Google AdWords voor e-commerce

Heb je een webshop? Dan is Google AdWords een uitstekend kanaal om je producten te testen en verkopen. Relevante en slim opgezette campagnes leveren naast directe productverkoop en marktkennis ook nog eens nieuwe klanten op. Zet je AdWords goed in, dan betaalt het zich dus meer dan dubbel uit. De winst op je investering in klikkosten kun je met behulp van bijvoorbeeld Google Analytics goed meten.

Wij kunnen je helpen met het opzetten en beheren van nieuwe accounts of het verbeteren en beheren van bestaande accounts. Benieuwd naar de kansen voor jouw webwinkel(s)? Wil je weten of je huidige campagnes goed zijn ingericht? Vraag om een second opinion.

Een Google Adwords Specialist is geen luxeartikel dat je eenmalig aanschaft, maar een middel dat je gebruikt om constant resultaat te behalen. Een goede Google Adwords Specialist werkt als een echte “winst machine” voor jou en maakt jou als ondernemer vrij van je business. Je Google Adwords Specialist moet elke maand meer opleveren dan hij & de Adwords Campagne kost en constant meegroeien met alle trends en ontwikkelingen binnen je bedrijf.

Profiteer van onze jarenlange Google Adwords beheer ervaring gebaseerd op zeer succesvolle eigen webshops en extreem winstgevende campagnes van onze klanten. Laat ons een unieke op maat gemaakte winst machine voor je creëren om razendsnel resultaten te behalen. We maken je vrij van de techniek en je wordt omringd door een inspirerend team van professionals. Ondernemen op internet was nog nóóit zo makkelijk!

Synermediagroep heeft een scala aan online performance marketingdiensten die u helpen om online goedgevonden te worden;

Wat we doen als Google AdWords specialist:

  • Google AdWords account inrichten,
  • AdWords scan uitvoeren: huidige campagnes worden geanalyseerd,
  • AdWords campagnes opzetten binnen het zoek -en display netwerk,
  • AdWords campagnes beheren en optimaliseren,
  • Google Shopping campagnes beheren,
  • Rapportages verzorgen waarin we laten zien hoe de campagnes presteren,
  • Koppeling verzorgen met Google Analytics en Google Shopping,
  • Training en advies geven bij het zelf beheren van Adwords,

Meer rendement uit je AdWords campagne door een specialist

Door de juiste strategie te kiezen krijg je meer en gerichtere bezoekers naar je website. De volgende vragen komen altijd aan de orde voordat een campagne wordt gestart:

  • Met welk doel ga je de campagne opzetten?
    Puur om producten te verkopen en winst te maken, leads te genereren of de bekendheid van je product of merk te vergroten?
  • Wat is de huidige positionering?
    Voor een product met een prijsvechters imago worden andere advertentieteksten en zoekwoorden gekozen dan voor een luxe merk.
  • Op welke zoekwoorden ga je je richten (en op welke juist niet)?
    Ga je breed inzetten om het bereik zo groot mogelijk te maken, met het risico op wat minder relevante bezoekers? Of kies je voor een gerichtere aanpak waarbij je zeer relevante bezoekers krijgt, maar het risico loopt dat je interessante kansen misloopt?
  • Wat voor budget kun je daar het beste voor inzetten?
    Dat is afhankelijk van hoeveel je per klant verdient, hoeveel verschillende producten of diensten je wilt promoten en hoe je de campagne wilt aanpakken.
  • Hoe zorg je ervoor dat deze bezoekers overgaan tot aankoop van je product of dienst?
    Welke stappen zitten er nu in het aankoopproces tussen het moment dat de klant je merk voor het eerst ziet en het moment dat hij je product afneemt
  • Wanneer worden de resultaten geëvalueerd?
    Tip: wil je na een maand al winstgevend zijn? Begin dan gewoon niet. Een campagne heeft zeker drie maanden nodig voordat hij beoordeeld kan worden, maar liever een half jaar. Daarna kun je ook iets zinnigs zeggen over de effectiviteit.

 

Adwords extensies door een google adwords specialist

Het kan zijn dat je er nog nooit over hebt gehoord, maar een belangrijk onderdeel van je advertenties in Google zijn de Adwords-extensies.

Je hebt ze zelf al regelmatig zien staan in de vorm van:
•adresgegevens
•telefoonnummer
•extra links
•extra advertentieregels
•verkopersbeoordelingen
•recensies
•sociale extensies

Een best interessante zet kan zijn om een potentiële Adwords specialist even kort aan een kleine quiz te onderwerpen om te zien in hoeverre deze op de hoogte is van de bovenstaande extensie-mogelijkheden. Gebrek aan kennis hierin geeft direct belangrijke beperkingen aan voor succesvolle advertenties.

Extensies spelen namelijk een cruciale rol in het verhogen van de relevantie van je advertenties en daarmee in het verhogen van de CTR (Click Through Rate / doorklikratio). Een bovengemiddelde CTR draagt uiteindelijk weer bij aan lagere kosten per klik en dus aan het rendement van je budget.

Ben je dus op zoek naar een google adwords specialist? Laat het ons weten.

 

Google Adwords Sea Specialist
5 (100%) 13 votes
It's only fair to share...Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0